Mulanya Dia Cuma Nak Ambil Duit Di ATM Tapi Rupanya Dia Nekad Melakukan Benda Ini

Mulanya Dia Cuma Nak Ambil Duit Di ATM Tapi Rupanya Dia Nekad Melakukan Benda Ini. Ingatkan nak buat kebaikkan jer kena pandai.Tapi buat benda jahat pun kena bijak.Tengok apa dia ni dah buat.Memang expert,macam dah biasa jer. CCTV merakam segalanya dan yang mencuri tidak akan terlepas.

Tak dapat dipastikan di mana kejadian ni berlaku,mungkin di India.

Lihat macam mana lelaki tu bersama seorang lagi kawannya melakukan rancangan mereka mencuri wang di mesin pengeluaran wang.

Pada mulanya dia kelihatan memasukkan sekeping kad pada mesin tersebut seolah seperti biasa mahu mengambil wang.

Tapi akhirnya dia membuka mesin tersebut dan memasukkan beberapa kod yang tidak diketahui.

Mungkin dia seorang yang biasa dengan mesin atm. Akhirnya dia berjaya mengambil wang tersebut.Banyak juga jumlahnya tu! Tapi sayang,duit haram.

Janganlah amik wang haram, takkan nak bagi makan anak dan bini guna wang haram. Carilah wang yang halal walaupun sedikit tapi penuh dengan keberkatan. Ingat tu ye.

Nak keluarkan duit kat Atm tu pun kena berhati-hati. Perhatikan orang sekeliling untuk tak nak perkara yang tak diingini berlaku.

Dah banyak berlaku kes ragut sekarang ni. Mohon semua hati-hati ye

Jom sama2 saksikan video penuh apa yang berlaku di mesin atm.

Sumber: Langitbiru.win

Facebook Comments Box

Leave a Reply

Your email address will not be published.