Awas! Tanda-tanda Anda Jatuh Cinta Pada Orang Yang Salah (5 TANDA)

Awas! Tanda-tanda Anda Jatuh Cinta Pada Orang Yang Salah (5 TANDA). Korang dah jatuh cinta pada orang yang tepat? Yakin? Kalau suruh hati dan perasaan yang jawab, memanglah segala kekurangan pasangan takkan nampak, ye lah tengah hangat di lamun asmara.

SAJAHEBOH.COM - Awas! Tanda-tanda Anda Jatuh Cinta Pada Orang Yang Salah (5 TANDA)Tetapi cinta itu tak seharusnya buta, apalagi membutakan. Lagipun,xde sapa nak perhubungan yang gagal pada akhirnya ,kan? so,sebab itulah mencintai orang yang tepat itu penting.

Tapi macam mana kita boleh tahu kalau kita dah cinta dan sayang pada orang yang betul? Ni beberapa tanda kalau korang da jatuh cinta pada orang yang salah.

1. Terlalu Sering Bertengkar

Bertengkar tu normal dan menyihatkan bagi setiap phubungan. Tetapi kalau da selalu sangat bergaduh dengan pasangan ,fikir2kanlah sihat celah mana kalau macam tu.stress adalah kan?

SAJAHEBOH.COM - Awas! Tanda-tanda Anda Jatuh Cinta Pada Orang Yang Salah (5 TANDA)

2. Merasa Rendah Diri

Kerap merasa rendah diri dalam hubungan yang korang jalani?rasa didominasi oleh pasangan? Hubungan yang sihat seharusnya tidak akan membuat korang rasa mcm tu. Salah satu keistimewaan punya pasangan itu adalah memiliki seseorang yang boleh membuat kita rasa percaya diri.betul tak?

3. Tidak Boleh Menjadi Diri Sendiri

Awak saya nak awak macam ni,macam tu awak kena dengar cakap saya tau.sampai bila korang boleh tahan berpura – pura jadi orang lain semata mata nak senangkan hati si Dia.kalau macam ni lah,dangggg!!! Confirm korang da jatuh hati pada orang yang salah.sebab apa? sebab dia tak boleh terima korang seadanya dan buat korang rasa selesa untuk tunjuk diri korang yang sebenar. kalau nak berubah,berubah untuk diri sendiri.okayy??

SAJAHEBOH.COM - Awas! Tanda-tanda Anda Jatuh Cinta Pada Orang Yang Salah (5 TANDA)

4. Merasa Tidak Dicintai

Apa lagi yang perlu dipertahankan kalau korang rasa dah tak dicintai? Cinta memang seharunya tak bersyarat. Tetapi yakin ke nak bertahan dalam hubungan yang tak pernah buat korang rasa diperlukan? Tapi ye certain cases,utk mereka yang dah berkahwin, dah ada anak – anak (Sajaheboh.com) of course lah bukan perasaan je pertimbangan utama kan.yang tu kena usaha macam2 untuk wujudkan semula rasa cinta seperti dulu.

5. Tiada Rancangan Masa Depan

Sampai bila nak bercinta tanpa hala tuju? Sampai tua kerepot tunggu nak mereput.memang tak lah kan,kalau si dia serius pasti tak sabar untuk hidup bersama.Tapi kalau tiap kali nak ajak jumpa mak ayah selalu bagi alasan,hurmmm..korang fikir2kanlah kemana hala tuju cinta tu.

Sekian.

Facebook Comments Box

Leave a Reply

Your email address will not be published.