Suami Outstation, Saya Kena Tidur Sorang, Satu Malam Saya Rasa Sesuatu Pegang Tubuh Saya, Ingatkan Hantu, Rupa-rupanya

Suami Outstation, Saya Kena Tidur Sorang, Satu Malam Saya Rasa Sesuatu Pegang Tubuh Saya, Ingatkan Hantu, Rupa-rupanya….Assamualaikum admin KRT, mohon hidekan facebook saya.

SAJAHEBOH.COM - Suami Outstation, Saya Kena Tidur Sorang, Satu Malam Saya Rasa Sesuatu Pegang Tubuh Saya, Ingatkan Hantu, Rupa-rupanyaIni second fb saya yang saya create semata mata nak pm admin KRT mlm ni. Saya nak minta pendapat, dan pandangan semua :

Saya tinggal di rumah mertua selepas berkahwin dan dah nak hampir 3 tahun. Dalam rumah ini ada mak ayah dan adik adik ipar.

Sebelum2 ni alhamdulillah semuanya okay sepanjang saya tinggal disini dan saya pon menutup aurat jika ada adik adik ipar. Tetapi pada minggu ini, suami terpaksa pergi outstation luar negeri.

Bila suami tiada saya tidur sorang jela, tapi baru baru ni, ianya pertama kali, sebelum subuh,pukul 5.10am lebih kurang, masa saya terjaga saya rasa ada org lalu depan pintu bilik saya tp sy abaikan sbb bilik depan laluan ke bilik yg lain.

Tp saya terlelap semula dan saya terjaga bila saya rasa ada sesuatu sedang pegang badan sy tp sy x pasti dimana dia sentuh sebab sy mmg tgh tidur dan trus terjaga (disebabkan saya ni penakut hantu), saya terus bangun sbb ingatkan hantu tp sy xnampak apa apa, tp hujung mata sy nampak mcm byg menghala ke bawah katil, bila saya tgk tepi katil rupanya adik ipar lelaki saya duk menyorok.

Bila saya panggil, dia pun bangun dengan gaya nak buat sesuatu terhadap saya, masa tu Allah je yg tahu perasaan saya, mujur jam yg didepan mata tu glow in the dark, masa tu pkul 5.30am dah nak subuh, saya beranikan diri..

Saya tanya dia, kenapa masuk bilik saya pagi pagi ni.. dia x jawab & terus pandang muka saya dan dia keluar smbil pesan “Jangan bagitaw abang ye”..dia pesan berulang2 kali, siap whatsapp sampai saya rasa menyampah dan jijik dgn prgai adik ipar sy sendiri… lepas solat subuh biasa saya tolong mak didapur,tapi pagi ni saya memang tak keluar bilik,

Saya jadi trauma walaupun saya tak tahu apa yg dia buat. Saya takut. Jadi menyampah tengok muka dia.
Jadi sy nk minta pendapat, apa perlu saya buat ? perlu ke sy bgtau suami saya,sebab sy xpasti apa yg dia lakukan,saya bukan nak menfitnah, tapi ni juga soal keselamatan dan maruah saya, jika perlu bagaimana saya nk sampaikan pada suami?

Suami seorang yg penyayang tp dlm hal ni sy pasti dia akan bertegas, dalam masa yg sama saya taknak mereka adik beradik bergaduh, mereka sangat rapat, tapi kalau sy fikir pasal mereka bagaimana dgn perasaan trauma yang saya alami?

Cuma saya tak sangka bila perkara macam ni terjadi sebab selama sy disini, keluarga ini sangat mementingkan agama. Maaf cerita agak panjang, Tolong ya admin.

Terima Kasih.

Source : KRT

Facebook Comments

2 Replies to “Suami Outstation, Saya Kena Tidur Sorang, Satu Malam Saya Rasa Sesuatu Pegang Tubuh Saya, Ingatkan Hantu, Rupa-rupanya

  1. Perkara seperti ini pernah berlaku pada sya juga.. mohon di hide kan profile sya..tq..
    Pda pendapat sya.. bersemuka dgn adik ipar kamu dan slow talk n cari tau.. ape yg dia buat dn apa yg dia cuba buat.. buat seolah2 kamu cuba memahami dia. Selepas tau perkara sebenar baru lah kamu boleh bertindak pada suami kamu..

  2. assalamualaikum,dari ape yg ada cerita n kongsikan pendapat saya hal sedemikian macam ni perlu di ambil berat,sebab ini membabitkan maruah,hal ini anda kena bagitahu suami anda perkara sebenarnya atas ape yang adik dia lakukan,lagi bagus bila abda bagi tahu sebab biar suami anda tahu perangai buruk adik dia,soal adik beradik dorang rapat n tak sebab hal ini,adik beradik suami anda bergaduh,berfikir logik,lebih baik bergaduh,kalau di biarkn mungkin adiknya tak akan serik dengan perbuataannya,soal maruah kita kene ambik penting,sebab maruah kita harga diri kita,renung2 kn la..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *