“Sebab Terlalu Geram, Saya Tolak Pintu Dan Melihat Isteri Tengah Bercumbuan” Ya Allah!

“Sebab Terlalu Geram, Saya Tolak Pintu Dan Melihat Isteri Tengah Bercumbuan” Ya Allah! Saya seorang suami kepada dua orang cahaya mata..baru-baru ni saya bermimpi isteri saya bernikah lagi 1 dengan seorang lelaki..dengan erti kata lain saya telah dimadukan oleh isteri..dalam mimpi tu isteri saya memakai pakaian pengantin dan bersiap hendak bernikah..

"Sebab Terlalu Geram, Saya Tolak Pintu Dan Melihat Isteri Tengah Bercumbuuan" Ya Allah!Dia arahkan saya untuk menjaga ank kami yg masih kecil..dlm mimpi tu isteri sy telah slmat bernikah dgn seorg lelaki..setelah slmat bernikah diorg blik krumah kami dgn pkaiain pgantin..isteri arahkn sy utk mnjaga ank kami smentara dia hndak brsama suami ke2 nya..

Isteri siap berpesan supaya jangan ganggu ketika diorg tgah bersama..mlm tu dorg msuk blik dn kunci pntu..ketika itu sy sedang menonton tv dkat ruang tamu..sy terdengar gelak ketawa diorg dari dlm blik..kdg2 bnyi suara mrengek..hati sy ketika itu sdh mnjadi pnas..Allah sakit nye hati tuhan saja yg tahu..dgn geram sy menolak daun pntu skuat hati..apa yg sy lihat diorg tengah bercumbuan dri atas katil..mengigil tubuh saya menahan marah..? sedar-sedar je sy mengucap pnjang..

Saya lihat isteri kat sbelah saya terus cubit2 tampar isteri sambil jerit2..? walaupun tahu mimpi saya tak dapat menahan rasa sakit hati..saya tampar2 isteri sebab nak balas dendam atas rasa skit hati sy..isteri yang tengah tidur terkejut dgn tindakn saya..saya yg sdng menaip msg ni msih lg skit hati dgn mimpi tu..

Walaupun dh smggu brlalu..Allah lme nya nk hilang kn rasa skit hati ni..skrg bru lah sy sedar knapa rmai wanita mrah apabila suami nya hndak brkahwin lain..sy sdah mrasai nya wlupn dlm mimpi..klu la ditakdirkan wanita boleh bernikah lg 1 rasanye saya tak sanggup ya Allah..btl2 xsnggup..mgkin rmai lelaki yg meroyan apabila prmpuan dpt brkahwin lebih dri 1 huhuhu..

Jd sedar la suami-suami dluar sana..hati prmpuan mana snggup melihat suami nye brsma insan lain..klu la dtakdir kn isteri bleh brnikah lbih dri 1 anda pun tak sanggup rasanya melihat isteri anda bersama lelaki lain

Sekadar luahan hati dari seorang suami..jangan kecam saya ye huhu..sekadar nak kongsi kpada anda diluar sana.. sekian.

source: KRT

Facebook Comments Box

Leave a Reply

Your email address will not be published.