Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Yang Bikin Pecah Perut

Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan, Sesiapa Tengok Mesti Tergelak Ketawa.sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

Lucu betul budak-budak sekolah zaman sekarang ni kan, sangat menghiburkan. Mari Kita Lihat gambar-gambar jawapan kertas peperiksaan yang sangat melucukan daripada anak-anak murid zaman sekarang.

1. Betul Itu…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

2. Ini Semua Sebab roti…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

3. Salina Minta Bantuan…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

4. Pengakuan Yang jujur dan ikhlas

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

5. Spesies kambing terbang? Whattt

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

6. Kisah telur…7. Agaknya tinggi imaginasi…Tapi macam betul apa yang dia tulis ni…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

8. Petir bukan sebarang petir…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

9. Lirik lagu pun boleh yer….Kalau abang Rahim Maarof tengok ni boleh menangis tau dik…10. So True….

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

10. Betul juga emm

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

11. Betul juga yer… tak terfikir sampai ke situ pulak…memang deep…sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

12. kalau melibatkan syurga dan neraka..hamba tak berani nak komen2 lebih…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

13. mudah, tepat dan padat…

sajaheboh.com - Koleksi Jawapan Kertas Peperiksaan Budak-budak Zaman Sekarang Yang Melucukan

Bagaimanapun, tidak semua pihak bersetuju dengan tindakan menyebarkan gambar kertas jawapan tersebut kepada umum termasuklah Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP).

Memetik laporan Harian Metro, Presidennya menyifatkan tindakan tersebut melanggar etika profesion perguruan sekaligus mengikis perasaan hormat terhadap guru berkenaan apabila diketahui oleh murid yang menjadi ‘mangsa’.

Ada benarnya juga kata-kata itu kerana tidak semua netizen mengambilnya sebagai lawak semata-mata. mungkin ada yg melabel mereka dengan perkataaan bodoh..

Apa- apa pun gambar ini hanya sekadar hiburan untuk release tension yer..sesuai untuk yang baru balik kerja atau mengadap trafik jam tu. Tapi memang lawak juga kan.

 

Facebook Comments Box

Leave a Reply

Your email address will not be published.