”Bulu Mata Che Ta Ke Qayyum Pinjam?”- Lebih 200K Tontonan, Netizen Cair Hati Tengok Senyuman Baby Terlajak Laris!

”Bulu Mata Che Ta Ke Qayyum Pinjam?”- Lebih 200K Tontonan, Netizen Cair Hati Tengok Senyuman Baby Terlajak Laris!

SAJAHEBOH.COM - ”Bulu Mata Che Ta Ke Qayyum Pinjam?”- Lebih 200K Tontonan, Netizen Cair Hati Tengok Senyuman Baby Terlajak Laris!Lihat sahaja matanya, pasti sedap mata netizen memandang. Telatah comel baby Qayyum yang kian membesar dan semakin hari wajahnya semakin handsome telah mencuri perhatian netizen.

Baru-baru ini, Datin Shahida telah memuatnaik satu video gelagat comel baby Qayyum yang tersenyum lebar sewaktu Datin Shahida memanggilnya.

Video tersebut telah dimuatnaik dalam laman Instagram rasmi Baby Terlajak Laris beserta dengan kapsyen “Kesian penat qayyum panggil-panggil mama tapi mama tak dengar…tahu-tahu je dah ada kat bawah kerusi…“.

SAJAHEBOH.COM - ”Bulu Mata Che Ta Ke Qayyum Pinjam?”- Lebih 200K Tontonan, Netizen Cair Hati Tengok Senyuman Baby Terlajak Laris! SAJAHEBOH.COM - ”Bulu Mata Che Ta Ke Qayyum Pinjam?”- Lebih 200K Tontonan, Netizen Cair Hati Tengok Senyuman Baby Terlajak Laris!

Lembut betul suara Datin Shahida minta maaf dekat baby Qayyum sebab tak dengar Qayyum memanggil-manggilnya. Datin Shahida akui dia asyik bermain telefon sehingga kan baby Qayyum panggil pun tak dengar.

Rata-rata netizen yang menonton video Qayyum yang comel telah memberikan pelbagai reaksi dan komen di laman Instagram Baby Terlajak Laris. Ada netizen memuji wajah baby Qayyum semakin handsome sampaikan mereka cair hati tengok Qayyum tersenyum lebar. Malah, ada juga netizen yang memuji Datin Shahida sangat comel dalam melayan gelagat baby Qayyum.

Bukan itu sahaja, lihat sahaja mata baby Qayyum pasti hati netizen terpanah dengan matanya yang bulat dan bulu matanya yang lentik. Sampaikan ada yang tanya bulu mata Che Ta ke? Memeng cair hati netizen yang tengok video baby Qayyum ni.

sian penat qayyum panggil2 mama tapi mama x dgr…tau2 je dah ada kat bawah kerusi…..

A post shared by Babyterlajaklaris (@babyterlajaklaris) on

Comel ja suara Datin Shahida tanya dekat Qayyum…

Jatuh cinta tengok Qayyum senyum…

Bulu mata Che Ta ke?…

Comelnya Datin layan Qayyum…

Sumber: IG Baby Terlajak Laris via Kisah Dunia

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *